«Έχουμε την ελπίδα ότι σήμερα, με καλύτερους όρους, μπορούμε να αναμετρηθούμε συλλογικά με τον κακό εαυτό τού παρελθόντος», ανέφερε ο κ. Φίλης, προσθέτοντας ότι η πραγματικότητα πιέζει, λόγω των προβλημάτων της εκπαίδευσης που έπρεπε προ πολλού να έχουν αντιμετωπιστεί, ώστε να υπάρξει πολιτική πρόθεση που θα φέρει σύγκλιση απόψεων. Επίσης, τόνισε ότι παρά το διαμορφωμένο πλαίσιο που υπάρχει και περιορίζει τις οικονομικές δυνατότητες, τα προβλήματα της εκπαίδευσης δεν είναι οικονομικά, αλλά προβλήματα νοοτροπίας.
Ο υπουργός επανέλαβε ότι ο διάλογος θα γίνει με την παράλληλη δράση της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου, της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας και της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που θα αξιολογήσει την έκθεση του ΟΟΣΑ. Στόχος, όπως ανέφερε ο κ. Φίλης, είναι ο διάλογος να μετεξελιχθεί σε ένα πρόγραμμα, με έντονα τα οραματικά στοιχεία που θέλουμε, που θα λειτουργεί παράλληλα με τις μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας.
«Επιδίωξή μας είναι ένας διάλογος ισότιμος, ανοιχτός», τόνισε ο υπουργός, ο οποίος ωστόσο επισήμανε ότι κατά τη διάρκεια του διαλόγου υπάρχει η ανάγκη για νομοθετικές πρωτοβουλίες, προκειμένου να ρυθμιστούν εκκρεμότητες σημαντικές για την εύρυθμη λειτουργία της Εκπαίδευσης. «Καλό είναι να μην επηρεαστεί ο διάλογος, ο οποίος αφορά το σύνολο της Εκπαίδευσης και όχι επιμέρους λειτουργικά και διαδικαστικά ζητήματα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φίλης.
Αντιδράσεις υπήρξαν από εκπροσώπους της αντιπολίτευσης, σχετικά με την παράλληλη διαδικασία του διαλόγου και νομοθετικών ρυθμίσεων, αλλά και σχετικά με το γεγονός ότι ο υπουργός δεν ήταν δυνατόν να παραστεί σε όλη τη διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής, λόγω άλλων κοινοβουλευτικών υποχρεώσεων. Έτσι, αποφασίστηκε να μετατεθεί σε επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής, την ερχόμενη εβδομάδα, η διαδικασία επιλογής των ατόμων που θα απαρτίσουν την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων για τον εθνικό διάλογο, διαδικασία που κανονικά θα ολοκληρωνόταν σήμερα.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/21rQxRN
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου