Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Διονύσης Αλέρτας: Τι απαντά σε όσους λένε ότι είναι gay;

Διονύσης Αλέρτας: Τι απαντά σε όσους λένε ότι είναι gay;
Σε εκείνους που υποστηρίζουν ότι είναι ομοφυλόφιλος απαντά, για πρώτη φορά, ο pastry chef, Διονύσης Αλέρτας, αποδίδοντας τους εν λόγω ισχυρισμούς στο ότι κάποιοι τον ζηλεύουν.

«Το νιώθω ότι με ζηλεύουν. Είναι λογικό. Όσο πιο ψηλά πετάς... τους φταίνε τα τατουάζ, τα σκουλαρίκια, λένε ότι είμαι γκέι…», δηλώνει, στο περιοδικό «Λοιπόν».

Απαντώντας σε όσα λέγονται για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, ο ζαχαροπλάστης, που έγινε ευρύτερα γνωστός από τις εμφανίσεις του σε τηλεοπτικές εκπομπές, αναφέρει: «η δοκιμή είναι τσάμπα! Λένε πολλά, ο καθένας χωρίς να με ξέρει. Κι αυτό με ενοχλεί, γιατί δεν με ξέρουν και με σχολιάζουν. Όταν με μάθεις, να μου πεις ότι είμαι "καβαλημένος", άμα είμαι το ένα, αν είμαι το άλλο. Γνώρισε με και κρίνε με».

Τέλος, ο Διονύσης παραδέχεται ότι έχει δεχθεί φλερτ από άνδρες, ωστόσο, το έχει αποφύγει: «στο παιχνίδι είναι όλα αυτά, αλλά, αν τα αποφεύγεις με ωραίο τρόπο, ούτε ενοχλητικός γίνεται ο άλλος, ούτε εσύ κακός… Εγώ αποφεύγω τη δύσκολη θέση. Το κόβω, δεν είναι κάτι που με ενοχλεί».



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Rbq0Dw
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου