Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

ΣΑΛΟΣ! Φυλάκισαν ανήλικο γιατί... έβρισε τον Ερντογάν στο facebook!

ΣΑΛΟΣ! Φυλάκισαν ανήλικο γιατί... έβρισε τον Ερντογάν στο facebook!
Κατηγορίες για εξύβριση του προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν απαγγέλθηκαν από δικαστήριο της βορειοδυτικής Τουρκίας σε βάρος ενός 17χρονου, ο οποίος και προφυλακίσθηκε, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων «Ανατολή».

Ο ανήλικος οικοδόμος συνελήφθη στην κατοικία του στο Τσορλού έπειτα από καταγγελία και εμφανίσθηκε ενώπιον δικαστηρίου στην επαρχία Τεκιρντάγ, όπου και του απαγγέλθηκαν και επισήμως οι κατηγορίες σε βάρος του.

Ο 17χρονος κατηγορείται ότι εξύβρισε τον ισχυρό άνδρα της χώρας από το προφίλ του στο Facebook και διώκεται στο πλαίσιο του άρθρου 299 του τουρκικού ποινικού κώδικα, το οποίο τιμωρεί όποιον «πλήττει την εικόνα» του αρχηγού του κράτους με μέγιστη ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών.

athensvoice.gr



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Sj20PA
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου