Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

ΤΡΑΓΩΔΙΑ σε κέντρο ΑμεΑ στο Λος Άντζελες: Τουλάχιστον 14 νεκροί σε μπαράζ πυροβολισμών

ΤΡΑΓΩΔΙΑ σε κέντρο ΑμεΑ στο Λος Άντζελες: Τουλάχιστον 14 νεκροί σε μπαράζ πυροβολισμών
Πανικός προκλήθηκε χθες στις 11:30 (τοπική ώρα) από πυροβολισμούς που έπεσαν στο Inland Regional Center

, ένα κτίριο Κοινωνικών Υπηρεσιών το οποίο φιλοξενούσε άτομα με ειδικές ανάγκες στο Σαν Μπερναρντίνο, μια πόλη 100 χιλιόμετρα ανατολικά του Λος Άντζελες.

Τα θύματα από τα πυρά εκτιμάται ότι ξεπερνούν τα 20 άτομα, όπως ανέφερε το protothema.gr, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες μέσα στο κτίριο βρίσκονταν τουλάχιστον 670 υπάλληλοι. Η αστυνομία πάντως ανακοίνωσε ότι οι νεκροί είναι 14 ενώ τουλάχιστον 17 είναι και οι τραυματίες.

Σύμφωνα με την αστυνομία της περιοχής οι τρεις ένοπλοι ήταν βαριά οπλισμένοι και φορούσαν αλεξίσφαιρα γιλέκα και μάσκες του σκι όπως ανέφεραν αυτόπτες μάρτυρες. Η αστυνομία κατάφερε να εντοπίσει το μαύρο SUV με το οποίο διέφυγαν μόλις δύο μίλια μακριά από τον τόπο του εγκλήματος και γάζωσαν το όχημα. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, στο όχημα βρίσκονταν τρία άτομα: χωρίς να διευκρινιστεί αν είναι νεκροί ή απλά ακινητοποιημένοι, ένα βρίσκεται μέσα στο SUV, ο δεύτερος πεσμένος στον δρόμο, ενώ ο τρίτος κατάφερε να διαφύγει και καταδιώκεται από τις δυνάμεις ασφαλείας.

«Δεν μπορούμε ακόμα να μιλήσουμε για τρομοκρατική επίθεση» δήλωσαν εκπρόσωποι της τοπικής αστυνομίας. Πάντως τόσο η διαρροή από τον Λευκό Οίκο όσο και το tweet τις Χίλαρι Κλίντον «οδηγούν» σε περιστατικό που έχει να κάνει με την ελεύθερη οπλοφορία στις ΗΠΑ. Πάντως ανεπίσημες πληροφορίες που κυκλοφόρησαν στο twitter αναφέρουν ότι ένας άνδρας με το αραβικό όνομα Φαρούκ Σαΐντ φέρεται να συμμετείχε στην επίθεση.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1YJOiXE
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου