Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

ΦΩΤΟ- Σε ΑΔΙΕΞΟΔΟ πρωταγωνιστής του Καλημέρα Ζωή- ΜΑΧΗ για τα παιδιά του!

ΦΩΤΟ- Σε ΑΔΙΕΞΟΔΟ πρωταγωνιστής του Καλημέρα Ζωή- ΜΑΧΗ για τα παιδιά του!
Δεν μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά του όταν μιλάει για τα παιδιά του.

Ο λόγος για τον αλλοτινό πρωταγωνιστή του «Καλημέρα Ζωή» Σπύρο Μισθό που άνοιξε την καρδιά του στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Epsilon.

O γνωστός ηθοποιός μίλησε για πρώτη φορά για το διαζύγιο που πήρε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μεγαλώνοντας μόνος τα παιδιά του, αφού κέρδισε την προσωρινή επιμέλειά, ενώ η πρώην γυναίκα του πληρώνει διατροφή. «Είναι δύσκολο γιατί δεν είμαι και παιδάκι», εξομολογήθηκε με δάκρια στα μάτια για την 10χρονη Άννα και τον 5χρονο Γιωργάγγελο και συμπλήρωσε: «Απλά θέλω να δω κάπου τα παιδιά μου... Να γίνουν κάτι σημαντικό».

Γνωστός πρωταγωνιστής του Καλημέρα Ζωή συγκλονίζει με τον αγώνα για τα παιδιά του [vds]

Όσο για την απόφαση να διεκδικήσει και τελικά να κερδίσει την προσωρινή επιμέλεια ο ίδιος δεν το μετάνιωσε, όπως τόνισε: «Ήξερα το δύσκολο του πράγματος. Άλλο να το αντιμετωπίζεις στην πράξη κι αλλιώς θεωρητικά. Δε μετανιώνω όμως γι' αυτό. Όσο κι αν είναι Γολγοθάς όλο αυτό, είναι ευχάριστος Γολγοθάς. Συνέχεια κλαίω μέσα μου, αλλά και γελάω. Μπορώ να σου πω ότι καλύτερα ψυχολογικά είμαι το τελευταίο διάστημα. Πέρασα ένα πεντάμηνο πολύ δύσκολο. Νιώθω πολύ έντονα μόνος, ειδικά κάποια βράδια. Τότε, πάω στα δωμάτια των παιδιών μου και νιώθω πολύ καλύτερα».

tff.gr



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1MYTIpK
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου