Η κα Κωνσταντοπούλου, έκανε λόγο για «εξέταση των όρων αυτού, του φερόμενου ως εξώδικου συμβιβασμού, γιατί η πραγματικότητα είναι ότι ουδέποτε εγκύρως καταρτίστηκε η σύμβαση, με την οποία χαρίστηκαν οι αξιώσεις του ελληνικού δημοσίου».
Σημειώνεται, πως νωρίς το πρωί, ο κ. Βαρουφάκης διαβίβασε στην Βουλή έγγραφη απάντηση για την υπόθεση στην οποία ανέφερε πως «είναι δεδομένο ότι η Συμφωνία Συμβιβασμού της Ελληνικής Δημοκρατίας με την Siemens τον Αύγουστο του 2012 θα επανεξεταστεί όπως κάθε φορέας και πρόσωπο που εμπλέκεται με την υπόθεση» αναφερόμενος κυρίως στους υπουργούς που υπέγραψαν τον συμβιβασμό.
Ωστόσο, λίγες εβδομάδες νωρίτερα με τοποθέτησή του στην Ολομέλεια της Βουλής είχε υποστηρίξει πως ο συμβιβασμός είναι δύσκολο να καταγγελθεί καθώς ήδη έχουν εκταμιευτεί προς το δημόσιο ποσά από την εταιρία.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Awmlus
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου