Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ- 19χρονη έχει να ξυριστεί... 8 χρόνια!!!

ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ- 19χρονη έχει να ξυριστεί... 8 χρόνια!!!
Σε φοιτητική εφημερίδα στη Βρετανία δημοσιεύθηκαν φωτογραφίες της 19χρονης Γιασμίν Γκασίμοβα η οποία έχει απαρνηθεί τα ξυραφάκια εδώ και 8 χρόνια και δεν έχει πρόβλημα να μιλήσει για αυτό.

Χαρακτηριστικά λέει «Σε μια κοινωνία που οι γυναίκες είναι αυτονόητο να αποτριχώνονται, εγώ δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι δεν το κάνω.

Μπορεί να τριμάρω λίγο τις τρίχες στις... επικίνδυνες περιοχές όταν πηγαίνω διακοπές, αλλά αγγίξτε με μια κανονική ημέρα και θα εκπλαγείτε με τις θαμνώδεις μασχάλες μου και τα γούνινα πόδια μου».

trixes1

Επίσης αναφέρει πως έχει πέσει θύμα μπούλινγκ και έτσι πήρε την απόφαση να αφήσει τον εαυτό της ελεύθερο. «Σταμάτησα εντελώς κάθε είδους αποτρίχωση γιατί οι τρίχες μου αναπτύσσονταν πάρα πολύ γρήγορα πράγμα που σήμαινε ότι αν σπαταλούσα μια ώρα για να τις εξαφανίσω από τα πόδια μου, σε μια εβδομάδα θα ξαναφύτρωναν.

trixes2

Ηταν μια τεράστια ταλαιπωρία για εμένα, καθώς ποτέ δεν αισθανόμουν άνετα και γέμιζα με σπυριά καθώς οι τρίχες γυρνούσαν μέσα.

trixes4

Επίσης, τα άτριχα πόδια μου δεν ταίριαζαν με το υπόλοιπο τριχωτό μου σώμα», αναφέρει και κλείνει λέγοντας «Ετσι είναι πραγματικά το γυναικείο σώμα και δεν πρέπει να το κρύβουμε».

trixes3

voicenews.gr



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1eDtsaS
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου