Ελεύθερο αφέθηκε το ζευγάρι των Ρομά που είχε συλληφθεί την Παρασκευή στον καταυλισμό της Τραπεζοντής, με σύμφωνη γνώμη του ανακριτή και του εισαγγελέα, αφού με την ταυτοποίηση του DNA του…
Ανακρίτρια και εισαγγελέας δέχτηκαν τους ισχυρισμούς της νεαρής Ρομά, ότι με τη συναίνεσή της είχε δώσει στην εξαδέλφη της να μεγαλώσει το 4χρονο αγοράκι της, αφού οικονομικοί λόγοι την εμπόδιζαν να του προσφέρει τα προς το ζην.
Για τη δεύτερη υπόθεση άλλο ζευγάρι Ρομά, που συνελήφθησαν στον καταυλισμό των Καλυβίων Σοχά, εμφανίστηκε σήμερα μια Αλβανίδα Ρομά, που δηλώνει στην ανακριτική αρχή πως είναι η βιολογική μητέρα του 4χρονου κοριτσιού.
Έτσι όλα δείχνουν ότι επαναλαμβάνεται η διαδικασία και αναμένεται να διαταχθεί η λήψη βιολογικού υλικού, για να εξεταστεί εργαστηριακά αν ταυτίζεται το DNA της γυναίκας που εμφανίστηκε ως βιολογική μητέρα με το DNA του μικρού κοριτσιού.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1FgA5WS
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου