Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Πρόταση για ένταξη του Νοσοκομείου των φυλακών Κορυδαλλού στο ΕΣΥ

Πρόταση για ένταξη του Νοσοκομείου των φυλακών Κορυδαλλού στο ΕΣΥ
Ομάδα Εργασίας για την ένταξη του Νοσοκομείου και του Ψυχιατρείου των Φυλακών Κορυδαλλού στο ΕΣΥ, συγκροτήθηκε από το υπουργείο Υγείας.

Ο ρόλος της Ομάδας Εργασίας είναι συμβουλευτικός και τα αντικείμενα δραστηριότητάς της είναι, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στο Νοσοκομείο και το Ψυχιατρείο Κρατουμένων Φυλακών Κορυδαλλού, η διερεύνηση των διοικητικών, νομικών και ιατρικών ζητημάτων που ανακύπτουν, η λειτουργική διασύνδεση με όμορες Δημόσιες Δομές Υγείας και η κατάθεση πρότασης - πορίσματος αντιμετώπισης των ανωτέρω ζητημάτων και η εκπόνηση σχεδίου νομοθετικής ρύθμισης για την ένταξη του Νοσοκομείου και το Ψυχιατρείου στο ΕΣΥ.

Η Ομάδα Εργασίας θα πρέπει να παραδώσει την πρότασή της στη Διεύθυνση Ανάπτυξης Μονάδων Υγείας έως τις 26 Ιουνίου.

 



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Fbfp1x
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου