Ομάδα Εργασίας για την ένταξη του Νοσοκομείου και του Ψυχιατρείου των Φυλακών Κορυδαλλού στο ΕΣΥ, συγκροτήθηκε από το υπουργείο Υγείας.
Ο ρόλος της Ομάδας Εργασίας είναι συμβουλευτικός και τα αντικείμενα δραστηριότητάς της είναι, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στο Νοσοκομείο και το Ψυχιατρείο Κρατουμένων Φυλακών Κορυδαλλού, η διερεύνηση των διοικητικών, νομικών και ιατρικών ζητημάτων που ανακύπτουν, η λειτουργική διασύνδεση με όμορες Δημόσιες Δομές Υγείας και η κατάθεση πρότασης - πορίσματος αντιμετώπισης των ανωτέρω ζητημάτων και η εκπόνηση σχεδίου νομοθετικής ρύθμισης για την ένταξη του Νοσοκομείου και το Ψυχιατρείου στο ΕΣΥ.
Η Ομάδα Εργασίας θα πρέπει να παραδώσει την πρότασή της στη Διεύθυνση Ανάπτυξης Μονάδων Υγείας έως τις 26 Ιουνίου.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Fbfp1x
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου