Νταλίκα εξετράπη της πορείας της κοντά στην περιοχή του Τερόβου, στη θέση "Πλατανάκια".
Η νταλίκα κινούνταν στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Αθηνών και κάτω από άγνωστες συνθήκες, ξέφυγε από την πορεία της. Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, όπως επίσης και γερανοφόρο όχημα από τα Γιάννενα προκειμένου να ρυμουλκήσει τη νταλίκα.
Η Εθνική Οδός παρέμεινε κλειστή και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας.
Ο οδηγός της νταλίκας τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1RlxWB0
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου