Ο Ουαλίντ Ταλέμπ είχε καταγγείλει ότι βασανίστηκε και κακοποιήθηκε από τον εργοδότη του και το γιο του, και από δύο άλλα άτομα, οικογενειακούς φίλους τους.
Οι κατηγορίες που βαρύνουν τους 4 κατηγορούμενους, είναι αρπαγή, ληστεία, απρόκλητη σωματική βλάβη και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας.
Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή του ιδιοκτήτη του φούρνου και εργοδότη του Ουαλίντ Ταλέμπ, ως αυτουργού, καθώς και την ενοχή των υπολοίπων τριών ως άμεσων συνεργών του πρώτου.
Ο εργοδότης του κακοποιημένου Αιγύπτιου εργάτη, υποστήριξε στην κατάθεσή του πως ωθήθηκε στην πράξη αυτή όταν διαπίστωσε κλοπή στο κατάστημά του και ότι θα πήγαινε ο ίδιος στη συνέχεια στην Αστυνομία - ενώ οι υπόλοιποι τρεις ανέφεραν ότι ήταν απλώς μπροστά στο περιστατικό.
Η εισαγγελέας στην πρότασή της ζήτησε να κηρυχθούν ένοχοι οι κατηγορούμενοι για τις τρεις κατηγορίες αλλά να ληφθεί υπόψη και η προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας του θύματος, παρότι έχει διαγραφεί.
Σημειώνεται ότι ο Ουαλίντ Ταλέμπ είχε αναφέρει πως εξαιτίας του ξυλοδαρμού που υπέστη, αντιμετωπίζει και τώρα, τρία χρόνια μετά, σοβαρά προβλήματα υγείας με τα μάτια και το αριστερό του πόδι, ενώ παρακολουθείται και από ψυχολόγους και ψυχιάτρους, καθώς βρίσκεται μονίμως σε καθεστώς τρόμου. Δεν βγαίνει από το σπίτι και φοβάται ακόμα και για τη ζωή του.
Η απόφαση του δικαστηρίου για τους τέσσερις κατηγορουμένους αναμένεται να ανακοινωθεί την Τρίτη 30/06.
Στη διάρκεια της σημερινής δίκης, υπήρξαν μικροεντάσεις από το ακροατήριο, ενώ μέλη αντιρατσιστικών οργανώσεων πραγματοποίησαν συγκέντρωση το πρωί έξω από τα δικαστήρια.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1SCgFoz
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου