nowantvip
Τετάρτη 27 Μαΐου 2015
Μποτιλιάρισμα στην Εθνική από τον κόμβο Καλυφτάκη
Με υπομονή θα πρέπει να είναι οπλισμένοι οι οδηγοί που κινούνται στην Εθνικό Οδό Αθηνών - Λαμίας.
Πολύ έντονο μποτιλιάρισμα σημειώνεται από τον κόμβο Καλυφτάκη έως Αχαρνών.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1SCgDwZ
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου