Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Μποτιλιάρισμα στην Εθνική από τον κόμβο Καλυφτάκη

Μποτιλιάρισμα στην Εθνική από τον κόμβο Καλυφτάκη
Με υπομονή θα πρέπει να είναι οπλισμένοι οι οδηγοί που κινούνται στην Εθνικό Οδό Αθηνών - Λαμίας.

Πολύ έντονο μποτιλιάρισμα σημειώνεται από τον κόμβο Καλυφτάκη έως Αχαρνών.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1SCgDwZ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου