Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Εμφανίστηκε η βιολογική μητέρα του 4χρονου αγοριού που είχαν οι Ρομά στην Σπάρτη

Εμφανίστηκε η βιολογική μητέρα του 4χρονου αγοριού που είχαν οι Ρομά στην Σπάρτη
Θετικό τελικά βγήκε το τεστ DNA της νεαρής Ρομά, η οποία εμφανίστηκε στον ανακριτή Σπάρτης, ισχυριζόμενη πως αυτή είναι η βιολογική μητέρα του 4χρονου αγοριού και πως εκείνη το έδωσε…

Η βιολογική μητέρα του 4χρονου αγοριού είχε παρουσιαστεί χθες στον Ανακριτή Σπάρτης, ο οποίος έδωσε εντολή να πραγματοποιηθεί εξέταση DNA, τα αποτελέσματα της οποίας έγιναν γνωστά σήμερα το απόγευμα. Οι Αρχές προχώρησαν μετά από αυτή την εξέλιξη και στη δική της σύλληψη και θα παρουσιαστεί και εκείνη ενώπιον του Ανακριτή Σπάρτης αύριο μαζί με τα άλλα δύο ζευγάρια.

Για την περίπτωση του κοριτσιού οι έρευνες συνεχίζονται, επικεντρωμένες κυρίως στο ενδεχόμενο να προέρχεται από την Βουλγαρία, δίχως όμως να έχει αποκλειστεί και οποιοδήποτε άλλο ενδεχόμενο.

Το χρονικό της υπόθεσης

Το πρωί της περασμένης Πέμπτης, στο πλαίσιο οργανωμένης αστυνομικής επιχείρησης του Τμήματος Ασφαλείας Σπάρτης και του Αστυνομικού Τμήματος Περιφερείας Σπάρτης, σε καταυλισμούς Ρομά στη Λακωνία και ύστερα από σχετικές πληροφορίες που είχαν συλλέξει οι Αρχές, βρέθηκαν δυο ανήλικα παιδιά, αγόρι και κορίτσι, τα οποία διέμεναν με διαφορετικές οικογένειες.

Ειδικότερα, στην πρώτη περίπτωση, το αγόρι διέμενε σε καταυλισμό στη Τραπεζοντή Λακωνίας, μαζί με έναν 29χρονο, την 29χρονη σύζυγο του και τις τρεις τους κόρες, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, το κορίτσι διέμενε σε καταυλισμό στα Καλύβια Σόχας Λακωνίας, μαζί με έναν 35χρονο και την 28χρονη σύντροφό του. Επειδή τα χαρακτηριστικά των ανήλικων παιδιών διαφοροποιούνται εμφανώς από αυτά των φερόμενων ως γονέων, αυτοί προσήχθησαν στο Τμήμα Ασφάλειας Σπάρτης.

news247.gr



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1AwqEpy
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου