Τρόμαξαν όσοι έζησαν την σκηνή απελπισίας σήμερα το μεσημέρι στην οδό Παντοκράτορος, στην Πάτρα.
Ένας άδρας 60 ετών πήρε ένα κομμάτι γυαλί από σπασμένο τζάμι και έκοψε το χέρι του για να δώσει τέλος στη ζωή του.
Σύμφωνα με το neotera.gr, για καλή του τύχη εντοπίστηκε έγκαιρα από συγγενικό του πρόσωπο και διακομίσθηκε αμέσως στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο παρολίγον αυτόχειρας αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1ONSvVi
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου