Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Κόρτνεϊ Λαβ: Ο Κομπέιν αυτοκτόνησε εξ΄αιτίας μου! Ήθελα να τον απατήσω!

Κόρτνεϊ Λαβ: Ο Κομπέιν αυτοκτόνησε εξ΄αιτίας μου! Ήθελα να τον απατήσω!
Το φως της δημοσιότητας είδε ντοκιμαντέρ με την ζωή του Κερτ Κομπέιν, δέκα χρόνια μετά την αυτοκτονία του.

Το «Montage of Heck» το οποίο, σύμφωνα με το star.gr, έχει πάρει την έγκριση της χήρας του πρώην ρόκερ των «Nirvana», κάνει πρεμιέρα στις 4 Μαΐου από το HBO, με την Κόρτνεϊ Λοβ να εμφανίζεται να μιλά για την παθιασμένη σεξουαλική σχέση της με τον Κομπέιν, αλλά και για τις αυτοκτονικές του τάσεις που προέρχονταν από την επιθυμία της να τον... απατήσει.

Η 50χρονη σήμερα χήρα του ρόκερ, γυρίζοντας τον χρόνο στο παρελθόν, θυμάται πως «ο Κερτ το μόνο που ήθελε ήταν να μένει μέσα, να κάνει ηρωίνη και να ζωγραφίζει. Εμένα από την άλλη μου αρέσει να φλερτάρω. Φλερτάρω ακόμα και με τις καρέκλες. Δεν τον απάτησα ποτέ, αλλά σίγουρα το σκέφτηκα μια φορά όταν ήμουν στο Λονδίνο».

Μάλιστα προσθέτει πως αυτές της οι... «επιθυμίες» συνέβαλαν στην αυτοκτονία του το 1994, όταν ο 27χρονος τότε ρόκερ έβαλε αυτοπυροβολήθηκε, βάζοντας τέρμα στην ζωή του.

Στη συνέχεια, αναφέρεται και στην παθιασμένη σεξουαλική σχέση που είχαν οι δυο τους, την οποία μέχρι σήμερα ψάχνει να βρει αλλά δεν βρίσκει!
«Ο θάνατος του Κέρτ με γ@μησε. Θυμόμουν την ισχυρή σεξουαλική έλξη που είχαμε και η οποία είναι βασική για κάθε γάμο. Σήμερα δεν έχω σύντροφο. Μετά τον Κερτ κατάφερα να αξιολογήσω τι ακριβώς ζητώ από μια σχέση. Τον αγαπάω και θα τον αγαπώ για πάντα!»



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1F7gWu9
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου