Τόσο η υπουργός όσο και ο δήμαρχος συμφώνησαν ότι χρειάζεται υποδειγματική συνεργασία για την αντιμετώπιση του προβλήματος, στην προοπτική του αναλογικού καταμερισμού του στην ελληνική επικράτεια.
Μετά το τέλος της συνάντησης η κ. Χριστοδουλοπούλου ευχαρίστησε τον δήμαρχο Αθηναίων για την άμεση ανταπόκρισή του προκειμένουν να συζητήσουν ιδέες για το πώς μπορεί να αποσυμφορηθεί το κέντρο της Αθήνας, «ώστε και οι κάτοικοι να αισθάνονται ασφάλεια, αλλά και οι πρόσφυγες να έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενηθούν».
«Βρισκόμαστε σε ένα στάδιο προβληματισμού και γόνιμης συζήτησης», σημείωσε και συμπλήρωσε ότι υπάρχει προσπάθεια ώστε τις επόμενες ημέρες να περάσουμε στο στάδιο της υλοποίησης.
Ο κ. Καμίνης απάντησε ότι ο δήμος δέχεται να συμβάλει στη λύση του μεταναστευτικού προβλήματος. Ζήτησε, όμως, να επιμεριστούν αναλογικά οι σχετικές υποχρεώσεις στην ελληνική επικράτεια, αλλά και να ζητηθεί η συνδρομή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
«Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι είναι θέμα εθνικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας. Συστηματικά, μεθοδικά και επίμονα πρέπει να αναζητήσουμε την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη σε αυτό το ζήτημα, γιατί τα μεγέθη πλέον έχουν αλλάξει. Οι εισροές προσφύγων και μεταναστών έχουν αυξηθεί δραματικά, άρα η ευρωπαϊκή αλληλεγγύη επείγει. Και επειδή ακριβώς ζητάμε την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη θα πρέπει να είμαστε αλληλέγγυοι και στο εσωτερικό της χώρας. Το οποίο σημαίνει ότι την ευθύνη αυτή πρέπει να την μοιραστούν όλες οι τοπικές κοινωνίες» τόνισε ο κ. Καμίνης.
Ακόμα, αναφέρθηκε σε παλαιότερη πρότασή του για λειτουργία Κέντρου Φιλοξενίας με διαδικασίες fast track εντός των διοικητικών ορίων της Αθήνας, αλλά διευκρίνισε ότι ο δήμος δεν έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας σε ξενώνες του διότι εκεί φιλοξενούνται ήδη αναξιοπαθούντες.
Πρότεινε, ωστόσο, την ενοικίαση με κοινοτικούς πόρους από το υπουργείο Εσωτερικών μέρους των 1.800 κενών κτιρίων που, σύμφωνα με καταγραφή του δήμου, υπάρχουν στην Αθήνα και ανήκουν τα περισσότερα σε ιδιώτες. Επανέλαβε, δε την πρόταση που εξέφρασε στη χθεσινή έκτακτη συνεδρίαση του ΔΣ της ΚΕΔΕ, για συνδρομή του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, μέσω της αξιοποίησης κλειστών στρατοπέδων, κατασκηνώσεων αξιωματικών, όπως επίσης και ακίνητα, όπως το κτίριο του πρώην ξενοδοχείου Μιράζ στην Ομόνοια, που ανήκει στο Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Dr7XSn
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου