Η άτυχη 44χρονη έχασε τη μάχη με τη ζωή στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου νοσηλευόταν και πέθανε.
Μία 44χρονη γυναίκα, η οποία είχε μεταφερθεί σε κωματώδη κατάσταση λόγω μέθης με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ από το Πέραμα, έχασε τη μάχη με τη ζωή στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου νοσηλευόταν και πέθανε.
Την άτυχη γυναίκα που κατάγεται από το Πλωμάρι, κατάφεραν να την επαναφέρουν οι άνδρες του ΕΚΑΒ προσωρινά αλλά και οι γιατροί του νοσοκομείου στη ΜΕΘ, δυστυχώς όμως γι αυτήν είχε υποστεί οξυγόνωση στον εγκέφαλο και ο οργανισμός της δεν άντεξε.
Σήμερα θα πραγματοποιηθεί νεκροψία – νεκροτομή, για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου της.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Qy8i8L
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου