Η συζήτηση θα συνεχιστεί, ενώ ο κ. Κατρούγκαλος προτείνει εναλλακτικούς τρόπους διάσωσης του αγγελιόσημου.
Μετά από τη συνάντηση, ο κ. Κατρούγκαλος δήλωσε ότι η κυβέρνηση στη διαπραγμάτευση προσπάθησε να υπερασπίσει το αγγελιόσημο ως οιωνεί εργοδοτική εισφορά και όχι ως κοινωνικό πόρο.
Όπως είπε, «στο πλαίσιο μίας θεολογικής εμμονής, οι δανειστές μας επέμειναν στην κατάργηση του αγγελιόσημου και, γι' αυτό το λόγο, καλέσαμε τη σημερινή συνάντηση, ώστε να δούμε πως, ενόψει της νομοθετικής κατάργησης, μπορούν να υπάρξουν εναλλακτικοί τρόποι διάσωσης του σχετικού πόρου, μέσω μίας συμφωνίας μεταξύ των εργοδοτικών οργανώσεων στον Τύπο, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού και των σωματείων των εργαζομένων».
Ο υπουργός Εργασίας τόνισε ότι διερευνήθηκε αυτή η δυνατότητα σήμερα, χωρίς να υπάρξει συμφωνία, «αλλά με τη δήλωση και από τις δύο πλευρές μίας διάθεσης να συνεχιστεί αυτή η συζήτηση».
Υπενθυμίζεται ότι χθες ο υπουργός Εργασίας, σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξέφρασε την πρόθεση της κυβέρνησης να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να σωθεί ο ΕΔΟΕΑΠ.
Στις 12.00 συνεδριάζει το διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΕΣΥ μαζί με τους εκπροσώπους όλων των σωματείων των εργαζομένων στον Τύπο για να καθορίσουν την στάση του κλάδου.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1T1vlu8
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου