Ανέβηκαν οι τόνοι ανάμεσα στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Βέττα και τον αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνι Γεωργιάδη, στην πρωινή εκπομπή του Ant1.
Στη συζήτηση για την αξιολόγηση, ο κ. Βέττας απευθυνόμενος στον Άδωνι Γεωργιάδη, ανέφερε: «Ξύθηκες στην γκλίτσα, θα τα ακούσεις».
Ο κ. Άδωνις άρπαξε την ευκαιρία και απάντησε, χαμογελώντας: «Εγώ είμαι βλάχος».
«Πάντως να σε φανταστώ με καριοφίλι και με φουστανέλα στην επανάσταση δεν γίνεται», ανταπάντησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και συνεχίστηκε ο έντονος διάλογος.
enikos.gr
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/235r7Hv
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου