Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Γιατί οι γυναίκες ζούνε περισσότερο από τους άντρες; Νέα έρευνα, νέα στοιχεία, ελαφρώς σοκαριστικά

Γιατί οι γυναίκες ζούνε περισσότερο από τους άντρες; Νέα έρευνα, νέα στοιχεία, ελαφρώς σοκαριστικά
Τα στοιχεία της έρευνας επικεντρώνονται στην αναπαραγωγή. Αλλά όχι για τους λόγους που νομίζαμε μέχρι σήμερα.


Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει την επιστημονική βάση σύμφωνα με την οποία οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άνδρες, η αιτία της οποίας επικεντρώνεται γύρω από την αναπαραγωγή. Τα ευρήματα που αναφέρονται στο επιστημονικό περιοδικό Scientific Journal δείχνουν μια συσχέτιση μεταξύ του χαμηλότερου ποσοστού γεννήσεων και της μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, καθώς εξετάσει τις επιπτώσεις που έχει η υπογεννητικότητα στον δυτικό κόσμο, καθ 'όλη τη διάρκεια της ιστορίας.

Ο μειωμένος ρυθμός της αναπαραγωγής στην πάροδο του χρόνου μετατοπίζει το προσδόκιμο ζωής των γυναικών προς τα πάνω.
Η μελέτη χρησιμοποίησε τη βάση δεδομένων του πληθυσμού της Γιούτα των ΗΠΑ. Εξετάσει τα άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ του 1820 και του 1919, χρησιμοποιώντας αυτό το εύρος ημερομηνιών ιδίως όταν τα ποσοστά γονιμότητας μειώθηκαν δραματικά μεταξύ του 1870 και του 1880 και μετά. Στις αρχές της δεκαετίας του 1800, οι άνδρες ζούσαν (κατά μέσο όρο), δύο χρόνια περισσότερο από ότι οι γυναίκες.

Ωστόσο, τα ευρήματα έδειξαν ότι ο αριθμός των παιδιών που γεννήθηκαν, κατά το επόμενο χρονικό διάστημα, μειώθηκαν (από 8,5 παιδιά σε σε 4.2), ενώ η διάρκεια ζωής των γυναικών αυξήθηκε κατά 12%. Οι άνδρες που εξετάστηκαν στη μελέτη έδειξαν μόνο μια αύξηση 2% στο προσδόκιμο ζωής, οριακά αποτελέσματα δηλαδή, τα οποία ενισχύουν την ιδέα ότι η αναπαραγωγική επηρεάζει αποκλειστικά και μόνο τη γενική υγεία των γυναικών. Ο μειωμένος ρυθμός της αναπαραγωγής στην πάροδο του χρόνου μετατοπίζει το προσδόκιμο ζωής των γυναικών προς τα πάνω, δίνοντάς τους προβάδισμα σε σχέση με τους άντρες.

Πηγή womantoc.gr



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/235qZI9
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου