Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

ΦΩΤΟ & VIDEO - Όταν η αστική ευγένεια βρήκε «υπόσταση» στο πρόσωπο του Βαγγέλα

ΦΩΤΟ & VIDEO - Όταν η αστική ευγένεια βρήκε «υπόσταση» στο πρόσωπο του Βαγγέλα
"Φλώροι, ντιντήδες, φλούφληδες, σαλονάτοι". Τέσσερις λέξεις, που μόνο ο πρόεδρας της Νέας Δημοκρατίας έχει καταφέρει να βάλει σε μία μόλις πρόταση, κάνοντας παράλληλα, ρήμα και υποκείμενο να τσακωθούν για πάντα…

Η επιτομή της αστικής ευγένειας, την οποία συχνά επικαλείται από τα έδρανα του κοινοβουλίου, γίνεται εμφανής στις παρακάτω φωτογραφίες και video:

-Μπορεί πέντε στους δεκαπέντε της φωτογραφίας να έχουν μουστάκι, αλλά μόνο ο Βαγγέλης το΄ χερι παχύ παχύ και... αντρίκειο (τί θυμήθηκα, τον Αντώνη τον Σαμαρά- τον θυμάστε εκείνον τον αντρίκειο τύπο;)

vag1

-Τα... γαλλικά της αστικής ευγένειας προς τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος, εκτός του "πρώτη φορά Αριστερά", έφερε στο προσκήνιο και το "πρώτη φορά γελάω με την Αντιπολίτευσή μου"

 

- H... πρωτότυπη "καλημέρα" που είπε κάποτε μέσα στη Βουλή στον Ιωάννη Κοραντή του ΛΑΟΣ: «Σκατομαλ..., καραγκιόζη, έλα έξω, βγες έξω να σε γ...», ενώ ο κ. Κοραντής τον κοιτούσε κάνοντας τον σταυρό του!

 

- Το "φεγγάρι" που αποφάσισε να τα βάλει μέχρι και με τον Χατζηνικολάου, με επικές ατάκες που, τέτοιο βάθος ατάκας, ούτε με γεώτρηση ένα πράμα:

meimarakis-xatzinikolaou

«Ξέρω ότι κατεβαίνω στην αρένα και δεν με περιορίζει το κουστούμι του Προέδρου της Βουλής. Μπορώ να βγάλω αυτό το κουστούμι άμα λάχει... Κι όταν βγάζω το κουστούμι,βγάζω πρώτα το παντελόνι μου... Θα κατέβω στην αρένα, δεν θα πάω μόνο νομικά και σαλονάτα.»...Ώπα, πρόσεχε, θα βρεις!

-Ή τότε (12.05.11) που ο Καρατζαφέρης τον κατηγορούσε για άσεμνη χειρονομία και ο Βαγγέλας απάντησε αποστομωτικά:

«Το κομπολόι μου έψαχνα, αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεται ο Καρατζαφέρης» (Να πούμε ότι τουλάχιστον αυτός σκέφτεται; Μπα... error)

- Η φρασάρα με την οποία ξεκινήσαμε αυτό το ποτ πουρί της αστικής ευγένειας;;;

«Όσοι βουλευτές φοβούνται είναι φλώροι, ντιντήδες, φλούφληδες και σαλονάτοι» (Γενικά, εκεί στη ΝΔ, έχουν ένα θέμα.. Πώς να το πούμε; Είναι λίγο... ομοφοβικούληδες; Ο Σαμαράς με τα "παντελόνια" και τα "αντρίκεια λόγια" στο στόμα ήταν...Ήταν...!

vaggos

Κάθε μέρα που περνά όμως, πρέπει να το πούμε! Τον συμπαθούμε όλοι! Γιατί, ποιος δεν είχε στη γειτονιά του τον "Μένιο" τον χασάπη που΄κοβε με μαεστρία ό,τι ζητούσε η μαμά μας, ποιος δεν είχε στο χωριό του έναν δήμαρχο που κολλούσε στην ορχήστρα τα πεντοχίλιαρα για ν΄ακούσει "όπως θα παίρνω τις στροφές"; 

vaggelis1

 

 

 

 



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1FkA5FL
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου