Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΤΡΑΓΩΔΙΑ στη Σητεία: Έσκαψε λάκκο και αυτοπυροβολήθηκε!

ΤΡΑΓΩΔΙΑ στη Σητεία: Έσκαψε λάκκο και αυτοπυροβολήθηκε!
Τέλος στη ζωή του με έναν τραγικό τρόπο έβαλε ένας άνδρας στη Ζάκρο Σητείας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο άνδρας αυτοπυροβολήθηκε με δίκκανο.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο άτυχος άνδρας αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα.

Μάλιστα η ψυχολογία του είχε επιδεινωθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα όπου ο ίδιος είχε σκάψει έναν λάκκο και έλεγε σε γνωστούς και φίλους ότι θα καταλήξει εκεί, σύμφωνα με το cretalive.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1dGlhdB
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου