Την αγωνία του Έλληνα υπουργού Οικονομικών στην κορύφωση της διαπραγμάτευσης συμμερίζονται οι Θεσσαλονικείς, που επιστρατεύουν όλα τα μέσα για να ξορκίσουν το κακό μάτι του Σόιμπλε, του Ντάισελμπλουμ αλλά…
Ιδιοκτήτης σουβλατζίδικου της συμπρωτεύουσας, ενώ βρισκόταν στον αέρα της πρωινής εκπομπής του Γιώργου Παπαδάκη στον Ant1 και πριν διακοπεί η ζωντανή σύνδεση, ζήτησε λίγο ακόμα τηλεοπτικό χρόνο για να ξεματιάσει τον Γιάνη Βαρουφάκη, κατόπιν παραγγελίας της κυρίας Μαρίκας της ξεματιάστρας της γειτονιάς.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1I49DTF
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου