Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Παράταση στο αγγελιόσημο δίνει η κυβέρνηση

Παράταση στο αγγελιόσημο δίνει η κυβέρνηση
Παράταση στο αγγελιόσημο έως τα μέσα Σεπτεμβρίου δίνει η κυβέρνηση έχοντας ως στόχο να ολοκληρωθούν οι διαβουλεύσεις ανάμεσα σε εργοδοτικούς φορείς και τους εργαζόμενους.

Με την τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για την καταπολέμηση των εγκλημάτων στον κυβερνοχώρο παρατείνεται το αγγελιόσημο έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2016 (καθώς έληγε την 1η Αυγούστου 2016).

Η τροπολογία αναμένεται να ψηφιστεί την Πέμπτη, ενώ, σύμφωνα με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, επέρχεται αύξηση εσόδων στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ κατά 8,5 εκατ. ευρώ.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/2aMLwyn
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου