Το περιστατικό σημειώθηκε στη μονάδα εντατικής θεραπείας νεογνών του νοσοκομείου Bankstown-Lidcombe, στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας και το λάθος ανακάλυψε ένας γιατρός, μετά το θάνατο του ενός βρέφους.
Η υπουργός υγείας της Νέας Ουαλίας, Τζίλιαν Σκίνερ διέταξε έρευνα και δήλωσε πως νιώθει «βαθιά θλίψη» για το «τραγικό λάθος», αναφέρει το abc.news.
Συντετριμμένη εμφανίστηκε η Σόνια Γκάνεμ, μητέρα του νεογέννητου αγοριού που κατέληξε, στο αυστραλιανό κανάλι Channel 9: «Είπα, θέλω να τον δω. Μόνο που τον κοιτούσα έτρεμα. Γιε μου ξύπνα. Ξύπνα, ξύπνα. Τι σου έκαναν; του είπα».
Υπεύθυνη εταιρεία για τον έλεγχο των φιαλών οξυγόνου είναι η BOC Ltd, που χορηγεί και το νοσοκομείο, δήλωσε η υπουργός, ενώ πρόσθεσε ότι ήδη έχουν ζητηθεί εξηγήσεις. Η εταιρεία σε δημόσια δήλωσή της εξέφρασε τα συλλυπητήριά της στην οικογένεια.
Όλες οι φιάλες επανεξετάζονται μετά από το περιστατικό.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/2av4ETZ
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου