Ο υπουργός τόνισε ακόμη ότι "οι ΑΠΕ συνιστούν μία πολύ σημαντική ενεργειακή παράμετρο, που αποκτά όλο και περισσότερη σημασία με την πάροδο του χρόνου, από τη μία λόγω της κλιματικής επιβάρυνσης και από την άλλη, λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης που βελτιώνει τις επιδόσεις τους".
Σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, η συζήτηση πραγματοποιήθηκε σε "θετικό κλίμα", ενώ σημειώνεται ότι επίκειται η κατάθεση του νομοσχεδίου για τη στήριξη των ανανεώσιμων πηγών στη Βουλή, ενώ προηγήθηκε σχετική διαβούλευση με τον κλάδο.
Στη συνάντηση μετείχαν εκπρόσωποι της Ένωσης Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΠΗΕ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας από Φωτοβολταϊκά (ΠΟΣΠΗΕΦ), του Θεσσαλικού Συνδέσμου Ιδιοκτητών Φωτοβολταϊκών Πάρκων (ΘΕΣΙΦ) και του Συλλόγου Αγροτικών Φωτοβολταϊκών Ηπείρου και ο ΓΓ Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών Μιχάλης Βερροιόπουλος.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/2axl8fE
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου