Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Η πρώτη εμφάνιση της Αθηνάς Ωνάση μετά το διαζύγιο - Έχει μείνει μισή!

Η πρώτη εμφάνιση της Αθηνάς Ωνάση μετά το διαζύγιο - Έχει μείνει μισή!
Η Αθηνά Ωνάση, η μοναδική κληρονόμος της δυναστείας Ωνάση με αμύθητη περιουσία, αποφάσισε έπειτα από 11 χρόνια έγγαμου βίου να δώσει τέλος στον γάμο της με τον Αλβάρο Ντε Μιράντα…

Η ίδια πραγματοποίησε χθες την πρώτη της δημόσια εμφάνιση σε ιππικό τουρνουά στη Γαλλία, όπου όπως είναι φυσικό δεν θέλησε να δείξει κάτι για το προσωπικό γεγονός που η ίδια βιώνει. Αν και τα σημάδια και οι επιπτώσεις του χωρισμού «μίλαγαν» για πολλούς στο πρόσωπό της. Εμφανώς αδυνατισμένη και στενοχωρήμενη προσήλθε στοςυ αγώνες που δεν μπορουε να αποφύγει.

Η επανεμφάνιση της χρυσής κληρονόμου μετά τον χωρισμό έγινε στη Γαλλία, όπου αγωνίστηκε κανονικά, δίνοντας το μήνυμα ότι η ζωή συνεχίζεται.

Στις φωτογραφίες, η Αθηνά Ωνάση φαίνεται σκεπτική αλλά συνεχίζει με πάθος το αγαπημένο της άθλημα.

 



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1X0kRTo
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου