Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Πλοίο προσέκρουσε στην προβλήτα του λιμανιού του Πειραιά

Πλοίο προσέκρουσε στην προβλήτα του λιμανιού του Πειραιά
Στο λιμάνι του Πειραιά, για να υποβληθεί σε τεχνικό έλεγχο, αναγκάστηκε να επιστρέψει το βράδυ της Παρασκευής το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Αριάδνη», το οποίο κατά την αναχώρησή του στις 21:00…

Σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας, το περιστατικό αντελήφθησαν επιβάτες οι οποίοι και το ανέφεραν, με αποτέλεσμα το πλοίο να επιστρέψει στο λιμάνι για έλεγχο, ύστερα από επικοινωνία που είχε ο πλοίαρχός του με το Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος .

Το «Αριάδνη» ελέγχθηκε από επιθεωρητές και διαπιστώθηκε ότι κατά την πρόσκρουση είχαν προκληθεί μικροστρεβλώσεις στα έξαλα της πρύμνης στο δεξιό τμήμα του, που ωστόσο δεν δημιουργούσαν κάποιο πρόβλημα στο αξιόπλοό του. Έγινε μικρή αποκατάσταση της ζημιάς και μετά την προσκόμιση των απαραίτητων πιστοποιητικών το «Αριάδνη» αναχώρησε τελικά στη 01:45 το πρωί για Χίο και Μυτιλήνη.

Το πλοίο μεταφέρει 586 επιβάτες, 60 Ι.Χ., 60 φορτηγά και 35 δίκυκλα.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1sDTH7v
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου