Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Έρχεται επίδομα θέσης στους Ιατρούς των «άγονων» αγροτικών ιατρείων

Έρχεται επίδομα θέσης στους Ιατρούς των «άγονων» αγροτικών ιατρείων
Μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας θα έχουν ορισθεί όλοι οι διοικητές των νοσοκομείων της χώρας ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός υγείας Παύλος Πολάκης, μιλώντας σε ανοικτή σύσκεψη με το Ιατρονοσηλευτικό…

Ανακοίνωσε ακόμη ότι την επόμενη βδομάδα ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξάνθος θα υπογράψει την απόφαση, σύμφωνα με τη οποία οι γιατροί που θα επανδρώσουν τα τετρακόσια αγροτικά ιατρεία σε «άγονες» περιοχές της χώρας - που κατά κύριο λόγο βρίσκονται στα νησιά και την ορεινή Ηπειρωτική Ελλάδα - θα λαμβάνουν επίδομα τετρακόσια ευρώ το μήνα. «Πιστεύουμε ότι θα υπάρξει ένα διαφορετικό κίνητρο για τους αγροτικούς ιατρούς να δηλώσουν αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές» είπε.

Ο κ. Πολάκης έκανε εκτενή αναφορά στις υπερπροσπάθειες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού να κρατηθούν όρθια τα νοσοκομεία σε όλη την προηγούμενη περίοδο και υποσχέθηκε ότι το επόμενο διάστημα, με τις τοποθετήσεις 1.000 επικουρικών ιατρών και τις τοποθετήσεις που αναμένονται σε Ιατρονοσηλευτικό προσωπικό από διαγωνισμούς που έχουν ολοκληρωθεί και άλλους που θα τρέξουν άμεσα, η κατάσταση θα είναι πολύ καλύτερη και ότι το σύστημα θα αρχίσει να σταθεροποιείται.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1TLbfuZ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου