Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Μην το κάνεις ΠΟΤΕ: Γιατί δεν κάνει να κόβεις το φτέρνισμα

Μην το κάνεις ΠΟΤΕ: Γιατί δεν κάνει να κόβεις το φτέρνισμα
Λοιπόν παιδιά την προσοχή σας γιατί δεν είναι να παίζουμε με αυτά τα πράγματα…

Έχει τύχει σε όλους μας να θέλουμε να φτερνιστούμε αλλά να προσπαθούμε να το… πνίξουμε. Οι γιατροί όμως είναι κάθετοι (και οριζόντιοι) σε αυτό το θέμα: Δεν πρέπει να το κάνουμε ΠΟΤΕ!

Αν μπλοκάρουμε αυτή την φυσική λειτουργία, τότε υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να προκληθεί βλάβη στα αυτιά ή ακόμα χειρότερα σπάσιμο των αγγείων στο κεφάλι ή στον λαιμό.

Η ταχύτητα που φτερνιζόμαστε μπορεί να φτάσει τα 150 χιλιόμετρα για να αποσυμφορηθεί ο βλεννογόνος της μύτης, οπότε παιδιά μην το… κόβεται!

Πηγή thatslife.gr



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/20KbSDF
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου