Ενημέρωση από την έκτακτη συνέντευξη Τύπου στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού
Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού έδωσε συνέντευξη Τύπου με φόντο τη ματαίωση του Κυπέλλου Ελλάδος, αλλά και τη συνάντηση του Στ. Κοντονή με τους παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου που δεν έγινε ποτέ.
Μερικά από τα χαρακτηριστικά αποσπάσματα της συνέντευξης:
Όσοι παριστάνουν τους αυτόκλητους εξυγιαντές να ξέρουν ότι η Κυβέρνηση είναι εδώ. Αυτή η Κυβέρνηση δεν τρομοκρατείται δεν εκβιάζεται. Άλλη οδός από τη Δικαστική δεν υπάρχει.
Βρίσκομαι εδώ και ένα χρόνο σε αυτή τη θέση. Καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια κατ' εντολή πρωθυπουργού για την κάθαρση σε όλα τα επίπεδα. Επιστρέφουμε χαρακτηρισμούς προέδρων ΠΑΕ ότι δήθεν είμαστε μέρος του συστήματος. Εμείς γνωρίζουμε τι προσπάθεια καταβάλετε, τι μηχανισμοί έχουν ενεργοποιηθεί που ήταν ανενεργοί εδώ και 25 χρόνια, και ήδη υπάρχει θετική εξέλιξη. Σαφώς έχουμε δρόμο μπροστά μας, αλλά η προσπάθεια για την κάθαρση θα συνεχιστεί.
Αυριο θα δεχτώ αντιπροσωπεια της FIFA και της UEFA και είμαι στη διάθεση αν συζητηθεί οτιδήποτε. Είμαι έτοιμος να ακούσω προτάσεις για το θέμα της διαιτησίας που ταλανίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο. Υπάρχουν διαιτητές που μπορεί να κάνουν ανθρώπινο λάθος και να βρεθούν στην οργή πολλών χωρίς να φταίνε. Δεν αναφέρομαι σε σκοπιμότητες που έχω ήδη μιλήσει.
Όσο για το Κύπελλο, δεν ξέρω από που προκύπτει ότι την απόφαση που λάβαμε επιθυμούμε να την ακυρώσει το ΣτΕ. Σας παρακαλώ να παρακολουθήσετε τη συνεδρίαση για να δείτε τους ισχυρισμούς του Υπουργείου, και αν εσεις καταλάβετε ότι επιθυμούμε δικαστική ήττα, τότε δεν έχετε καταλάβει καθόλου καλά. Εμείς θεωρούμε ότι η απόφαση αυτή ήταν βάσιμη και ως προληπτικό μέτρο δίνει λύση στο πρόβλημα της Δημόσιας Τάξης.
Η δικαστική εκκαθάριση δεν είναι αντικείμενο του Υπουργείου, αλλά της Δικαιοσύνης, την οποία θα πρέπει να αφήσουμε να πάρει την απόφαση. Αυτό ισχύει για όλους. Ισχύει το τεκμήριο αθώοτητας και με βάσει τις αρχές του Δικαίου η Κυβέρνηση πολιτεύεται. Μία συνενόηση των μεγάλων και των μικρών συλλόγων θα βοηθήσει για το καλό του ποδοσφαίρου. Όσοι εμπλέκονται θα δώσουν λόγο στο Δικαστή.
Για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια, υπάρχουν συλλήψεις. Υπάρχουν εκτεταμένες συλλήψεις, παραπομπή στους αρμόδιους για σοβαρά αδικήματα. Υπάρχουν προφυλακίσεις και για πρώτη φορά η ελληνική αστυνομία δρα με βάση τον κανονισμό και τα συμφέρονταν των πολιτών»
«Θέλουμε συνεργάτες τις ΠΑΕ και τις διοικήσεις. Δεν θέλουμε να είναι αντίπαλοι. Δυστυχώς, όμως, αν νομίζουν ότι ο Υφυπουργός θα πάρει πίσω μια απόφαση γιατί ενεργοποιούνται καταστάσεις τρομοκρατίας και φόβου, αυτό δεν θα περάσει! Να το ξέρουν όλοι! Ακόμα κι αν έχει τις οποιεσδήποτε επιπτώσεις για καθέναν από εμάς. Δεν ενδίδουμε σε πιέσεις, εκβιασμούς και κλίμα φόβου». «Έχουμε συμπεριλάβει ειδική διάταξη που δίνει τη δυνατότητα αν συνεργαστεί μια ΠΑΕ, να μην της επιβληθεί ούτε καν πρόστιμο».
«Όσον αφορά τις λέσχες, ο νόμος είναι ισχύ και είναι στα χέρια των διοικήσεων των ΠΑΕ» .«Γιατί στην Ελλάδα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι που γίνεται σε όλους τους συλλόγους στην Ευρώπη με τις λέσχες και τη συμμετοχή των οπαδών στο μέλλον των ομάδων; Είναι θέμα πλέον και των ομάδων και των οπαδών να μπουν σε αυτή τη διαδικασία»
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/22TNth1
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου