Ο Ολυμπιακός είναι Κυπελλούχος Ελλάδας για το 2016 και η ομάδα που διαδέχεται τον περυσινό τροπαιούχο ΠΑΟΚ, τον οποίο απέκλεισε χθες στα ημιτελικά της διοργάνωσης, που φιλοξενήθηκε στο κλειστό γήπεδο…
Οι «ερυθρόλευκοι» επιβλήθηκαν εύκολα στον τελικό της ελλιπούς (έπαιξε χωρίς τον Γιοβάνοβιτς) Κηφισιάς με 3-0 και κατάκτησαν τον 15ο τίτλο στο θεσμό, του οποίου αποτελούν την πλέον πολυνίκη ομάδα.
Τα σετ (πρώτη αναφέρεται η τυπικά γηπεδούχος Κηφισιά): 19-25, 23-25, 22-25
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1RmD2yJ
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου