Μέσα σε αυτά όπως είπε περιλαμβάνονται οι επεκτάσεις του μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό θα δημοπρατηθεί μέσα στο καλοκαίρι (από το Γαλάτσι ως το κέντρο) και ως το τέλος του χρόνου θα έχει γίνει η δημοπράτηση των 2/3 του έργου. «Το 2020 θα είναι έτοιμο το μετρό Θεσσαλονίκης» πρόσθεσε.
Χρονικό όριο για την ολοκλήρωση των παλιών έργων έθεσε το Μάρτιο του 2017 και όπως ανακοίνωσε μία εβδομάδα πριν το Πάσχα εγκαινιάζεται ο δρόμος Μεγαλόπολη – Καλαμάτα και Καλαμάτα – Σπάρτη θα δοθεί δηλαδή στους πολίτες για χρήση. Τέλος μέχρι το Σεπτέμβριο ολοκληρώνεται η περιφερειακή της Καλαμάτας.
Μέχρι το Μάρτιο του 2017 θα ολοκληρωθούν όλοι οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι. Εξήγησε επίσης ότι μέχρι την ολοκλήρωση των έργων δεν μπορούν να μειωθούν τα διόδια, όμως, μετά θα ισχύσει ένα μεταβλητό σύστημα ανάλογα με τα έσοδα των αυτοκινητόδρομων το οποίο θα επιφέρει μειώσεις στις τιμές των διοδίων.
Για την ολοκλήρωση των έργων η πρόταση της κυβέρνησης είναι μέρος αυτών να ενταχθούν στο πακέτο Γιούνκερ και τα υπόλοιπα να γίνουν με συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Κλείνοντας εξέφρασε την ελπίδα η νέα σύνθεση του ΕΣΡ να λειτουργήσει με ένα κώδικα δεοντολογίας που θα διασφαλίζει τον πλουραλισμό στα ΜΜΕ.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1RzH972
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου