Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Όταν τα επίσημα στοιχεία... «γλεντάνε» άγρια τον Αδωνι (μέρος πρώτο)

Όταν τα επίσημα στοιχεία... «γλεντάνε» άγρια τον Αδωνι (μέρος πρώτο)
Χθες, ο Αλέξης Τσίπρας έδωσε στη Βουλή τα επίσημα στοιχεία για τους μετακλητούς υπαλλήλους της κυβέρνησής του. Και η απάντησή του ήταν αποστομωτική:

-  1.173 είχε το Δεκέμβριο του 2014 η κυβέρνηση Σαμαρά.

-  643 μετράει η κυβέρνηση Τσιπρα τον Ιανουάριο του 2016. Σχεδόν τους μισούς!

Ετσι, λοιπόν, με μια απλή αναφορά του ο πρωθυπουργός έκανε σμπαράλια τη βλακώδη συκοφαντία, που κυκλοφορούσε τελευταία από τα μίντια, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δήθεν χτίζει κομματικό στρατό. Τόσο απλά, με τα επίσημα στοιχεία, που δείχνουν την εικόνα ξεκάθαρα: Η ΝΔ είχε διπλάσιους μετακλητούς! Πώς είναι δυνατόν να μιλάει;;;; Να μη μιλάει καθόλου!

Και αυτό θα έκανε οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος. Θα το βούλωνε, μετά από αυτή την αποστομωτική απάντηση. Όχι, όμως, ο Αδωνις! Ο Αδωνις άλλωστε δεν είναι λογικός άνθρωπος. Για αυτό και οι «σφαλιάρες» που θα φάει φέτος από τα επίσημα στοιχεία θα του μείνουν αξέχαστες.

Ξεκινάμε με το σημερινό του tweet:

Cli3board04

Βγήκε σήμερα ο αθεόφοβος να απαντήσει στον πρωθυπουργό, ότι τα πραγματικά νούμερα είναι διαφορετικά από αυτά που είπε εκείνος στη Βουλή. Και τι έκανε; Δημοσιοποίησε έναν πίνακα, που όντως δείχνει στην κατηγορία «μετακλητοί» τον αριθμό 1814 για το Νοέμβριο του 2015. Και έγραψε από πάνω:

Χθες στην δευτερολογία του ο Τσίπρας είπε ότι εμείς είχαμε 1.200 ενώ αυτοί 600 μετακλητούς. Ιδού ο επίσημος πίνακας!

Αν μας επιτρέπεται ένα σχόλιο πριν την απάντηση, αυτό είναι το εξής:

Ο άνθρωπος φαίνεται ότι το έχει βάλει πείσμα να γίνει ο γραφικότερος όλων, δεν εξηγείται διαφορετικά. Που δεν είναι και δύσκολο, βέβαια....

Και τώρα, η αλήθεια. Η αλήθεια, λοιπόν, είναι ότι τα σωστά νούμερα είναι αυτά που ανέφερε ο πρωθυπουργός!

Γιατί ο πίνακας που επικαλείται ο Αδωνις, σ' εκείνη την κατηγορία «μετακλητοί», προσμετρά το σύνολο των μετακλητών υπαλλήλων του κράτους! Μάλιστα, από το Νοέμβριο του 2015 και μετά σ' εκείνη την κατηγορία εντάσσονται και οι ειδικοί συνεργάτες, οι ειδικοί σύμβουλοι και οι επιστημονικοί συνεργάτες . Όμως, ας αφήσουμε αυτή την πτυχή. Ας κρατήσουμε μόνο το πρώτο σκέλος της απάντησης.

Ο Αδωνις, δηλαδή, δεν σκέφτηκε ότι μέσα στο νούμερο που δείχνει σήμερα στο twitter του περιλαμβάνονται και οι μετακλητοί υπάλληλοι που υπηρετούν στη ΝΔ!!! (Μα, τι πατάτα είναι πάλι αυτή;)

Ακόμη και οι άνθρωποι που υπηρετούν στο γραφείο του (αν έχει πάρει μετακλητούς και δεν είναι όλοι και όλες με εθελοντική εργασία, όπως συνήθιζε παλαιότερα) μέσα σ' αυτό το νούμερο συνυπολογίζονται!!! Όμως , αυτός νομίζει ότι ΟΛΟΙ αυτοί (οι 1814) είναι του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να αναρωτηθεί: «Τότε οι γαλάζιοι μετακλητοί που υπολογίζονται;»

Χρεώνει, δηλαδή, στον ΣΥΡΙΖΑ μετακλητούς που έχει πάρει ο ίδιος!!!! Και εκτός από αυτόν και το κόμμα του, τους μετακλητούς του ΠΑΣΟΚ και όλων των αλλων κομμάτων αλλά και αυτούς που υπηρετούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση σ' ολόκληρη την Ελλάδα!!!

Η γκάφα του κατακαημένου Αδωνι είναι τόσο χοντρή, που μας οδηγεί σε περίεργες σκέψεις! Μήπως ο άνθρωπος εξυπηρετεί κάποιο υπόγειο σχέδιο αυτό-γελοιοποίησης; Μα, δεν εξηγείται διαφορετικά αυτό που έκανε...

Και φυσικά, δεν του χρεώνουμε την αμέλεια να διαβάσει τα ψιλά γράμματα του πίνακα. (Ποιος βουλευτής διαβάζει εξάλλου; Κανείς).

Δεν του χρεώνουμε ούτε καν ότι δεν ρώτησε κάποιον να του εξηγήσει τι συμβαίνει.

Ούτε ότι δεν έκανε τη –δύσκολη ομολογουμένως για το επίπεδό του- σκέψη «μα, αν αυτοί είναι του ΣΥΡΙΖΑ, τότε που εμφανίζονται οι δικοί μας μετακλητοί;»

Δεν μπορούμε, όμως, να μην του χρεώσουμε ΚΑΙ ΠΑΛΙ την απόλυτη ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ, όταν αυτή η απάντηση ακριβώς, επίσημα με ανακοίνωση της κυβέρνησης, είχε δοθεί στη δημοσιότητα μέρες πριν τη χθεσινή ομιλία του πρωθυπουργού!!!

Αυτά είναι γνωστά εδώ και μέρες. Τα έχει εξηγήσει η κυβέρνηση επίσημα αυτά τα νούμερα. Και βγαίνει και ο πρωθυπουργός και λέει τα επίσημα στοιχεία στη Βουλή!!!

Αλλά παρόλα αυτά, ο νέος Αντιπρόεδρος της ΝΔ δεν θορυβήθηκε με τίποτα από όλα αυτά. Ούτε τόσο λίγο, ώστε να ρωτήσει κάποιον. (Σιγά μη ρωτούσε, ο άσχετος). Και έτσι βγήκε σήμερα και έφαγε τα μούτρα του κανονικά.

Και να 'ξερε τι του έρχεται μετά. Η συνέχεια Στο ΧΩΝΙ της Κυριακής....



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Sj5vFr
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου