Χωρίς κανείς να αντιληφθεί πώς, άγνωστοι «κυνηγοί» χαλκού άρπαξαν το μπρούτζινο τουφέκι για να βγάλουν «μεροκάματο» πουλώντας το για ανακύκλωση.
Έκλεψαν το όπλο του Παύλου Μελά
Οι κάτοικοι της περιοχής και οι περαστικοί δεν πίστευαν στα μάτια τους, όταν αντίκρισαν λειψό το άγαλμα του Μακεδονομάχου. Αμέσως ειδοποίησαν την Αστυνομία και τους υπευθύνους του Δήμου Κορδελιού, που διαπίστωσαν ότι οι δράστες αφαίρεσαν το τουφέκι με τη χρήση ειδικού τροχού και εξαφανίστηκαν μέσα στο σκοτάδι.
«Υποβάλλαμε μήνυση κατά αγνώστων για το περιστατικό και αναμένουμε τα αποτελέσματα της έρευνας που διενεργεί η Αστυνομία. Είναι η δεύτερη φορά μέσα στα τελευταία χρόνια που κάποιοι κλέβουν το τουφέκι από το άγαλμα. Είναι κρίμα να καταστρέφεται ένα τόσο σημαντικό για την τοπική κοινωνία μνημείο από κάποιους που έχουν να κερδίσουν μόνο λίγα ευρώ.
Δεν έχουμε ιδιαίτερες ελπίδες ότι θα βρεθεί το κομμάτι και γι' αυτόν τον λόγο έχουμε ήδη έρθει σε επαφή με τον καλλιτέχνη, προκειμένου να κατασκευαστεί ένα νέο τουφέκι από το ίδιο καλούπι, όπως συνέβη και την προηγούμενη φορά που εκλάπη» σχολίασε ο δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Πέτρος Σούλας.
Πηγή: Espresso
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1TygtpA
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου