Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Κομισιόν: «Οι διαπραγματεύσεις με την Ελλάδα ξεκίνησαν!»

Κομισιόν: «Οι διαπραγματεύσεις με την Ελλάδα ξεκίνησαν!»
Ξεκίνησαν στην Αθήνα οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της Ελλάδας και των πιστωτών της για το τρίτο πρόγραμμα διάσωσης, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον οποίο επικαλείται το Reuters.

Κλιμάκια των θεσμών βρίσκονται ήδη στην Αθήνα και η δουλειά έχει ήδη ξεκινήσει, που σημαίνει ότι οι θεσμοί συζητούν με τις ελληνικές αρχές, δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Οι συνομιλίες είχε προγραμματιστεί αρχικά να ξεκινήσουν την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά υπήρξε καθυστέρηση εξαιτίας οργανωτικών θεμάτων, σημειώνει το Reuters.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1S6Wstd
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου