"Είναι το νόφιλτερ/νομέικαπ/γουόκαπλάικδις :-D Καλημέέέέρα!!", έγραψε η Μαίρη Συνατσάκη στη λεζάντα της φωτογραφίας που δημοσίευσε και μας κατέστησε πολύ πολύ σαφές πως είναι εντελώς άβαφη.
"Χωριό που φαίνεται, κολαούζο δε θέλει", λένε κάτι φίλοι μου πάντως, με την Μαίρη να λάμπει και να είναι πανέμορφη ακόμα και χωρίς μακιγιάζ, ακόμα κι αν μόλις ξύπνησε!
Τα σχόλια κάτω από τη φωτογραφία αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, αποδεικνύνοντας πως η Μαίρη έχει πιστούς φίλους που την λατρεύουν.
Ε, μα είναι αξιολάτρευτη, πως να το κάνουμε!
fthis.gr
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1U3yZXA
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου