«Κύριε πρόεδρε σας παρακαλώ, βάλτε μια τάξη! Αυτό δεν είναι δημοτικό συμβούλιο, αυτό είναι ζώα!», διαμαρτυρήθηκε έντονα ο Ηλίας Ψινάκης κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου στον Μαραθώνα και ακολούθησε…
«Μεγαλύτερο ζώο από αυτό δεν υπάρχει! Ζώον είναι! Και μέγα ζώον!», ακούστηκε από το ακροατήριο.
Όταν πήρε τον λόγο ο πρώην δήμαρχος, Ιορδάνης Λοΐζος, ακολούθησε ένας διάλογος άνευ προηγουμένου!
Λοΐζος: Να μας δείξετε μια δική σας υπογραφή στο έργο. Το οφείλεται στον κόσμο!
Ψινάκης: Άσε μας κουκλίτσα μου!
Λοΐζος: Είστε μια φιγούρα, λυπάμαι, τραγική! Και το τραγικό περιέχει και το δράμα και την κωμωδία. Δηλαδή και για γέλια και για κλάματα!
Ψινάκης:Είστε φαιδρός!
Λοΐζος: Τον πιο νοικοκυρεμένο δήμο πήρατε!
Ψινάκης: Ναι, τον νοικοκυρέψατε πολύ καλά! Όλοι το ξέρουνε! Ένα χειροκρότημα στο νοικοκύρεμα του κ. Λοΐζου! Για πάμε μαζί μια βόλτα Σάββατο μεσημέρι να δούμε ποιος θα φάει τα αβγά!
Λοΐζος: Όποτε θέλετε!
Ψινάκης: Άσε μας κουκλίτσα μου!
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/ZuD5kE
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου