Σε πρώτη, πιλοτική φάση προβλέπεται να τοποθετηθούν 385 μικρές, κίτρινες, πινακίδες αριθμημένες πάνω από τα φανάρια σε κεντρικούς κόμβους, καθώς επίσης σε επεκτάσεις ανατολικά και δυτικά της πόλης.
«Η ιδέα έχει ως εξής: Βρίσκομαι σε μια μεγάλη πόλη όπως η Θεσσαλονίκη και δεν γνωρίζω πώς ακριβώς να πάω στο σημείο που επιθυμώ. Ρωτάω περαστικούς και συνήθως μού λένε στρίβεις στο πρώτο, δεύτερο ή στο τρίτο φανάρι ή μου δίνουν ως σημείο αναφοράς κάποιο κτίριο. Αναγκαστικά κάθομαι και μετράω φανάρια ή βλέπω κτίρια -που δεν τα γνωρίζω- με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος ατυχημάτων, αλλά και πολλές φορές να χάνω το μέτρημα και κατά συνέπεια τον δρόμο. Αντ' αυτού θα μπορούσαν να πουν στρίβεις από το φανάρι με το νούμερο 77» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Κωνσταντινίδης.
Η αρίθμηση των φαναριών στη Θεσσαλονίκη θα ξεκινά από το αεροδρόμιο "Μακεδονία" με το "0". Στόχος είναι να μπουν τα πρώτα νούμερα στο κέντρο της πόλης και στη συνέχεια ο κάθε Δήμος να δημιουργήσει το δικό του πλέγμα. "Οι πινακίδες είναι μια λύση για το κυκλοφοριακό απλή, φθηνή, ενταγμένη στο πλαίσιο της εποχής, με υψηλή πολλαπλασιαστικότητα" επεσήμανε ο κ. Κωνσταντινίδης.
Μια πρώτη "πρόβα" των αριθμημένων φαναριών έγινε στην Καλαμαριά, εκεί όπου την προσεχή Κυριακή, στις 12:00, θα παρουσιαστεί η ιδέα, σε εκδήλωση με τίτλο "Φανάρια με ταυτότητα... για να μην οδηγούμε στα τυφλά" στο θεατράκι "Χηλής".
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/109ObLw
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου