Με μια μεγάλη της επιτυχία, που φέρει την υπογραφή του Αντώνη Βαρδή, επέλεξε η Μελίνα Ασλανίδου να αποχαιρετήσει τον φίλο και συνεργάτη της.
Η μεγάλη επιτυχία της Μελίνας Ασλανίδου "Το λάθος" έχει την υπογραφή του Αντώνη Βαρδή.
Η τραγουδίστρια επέλεξε αυτό ακριβώς το τραγούδι για να αποχαιρετήσει τον μεγάλο μας μουσικοσυνθέτη και έγραψε τα εξής: «Έχασε τη μάχη με τη ζωή ο Αντώνης Βαρδής σήμερα τα ξημερώματα!! "Το λάθος'' ένα τραγούδι που μας έκανε να νιώσουμε πολλά! Εμείς να του ευχηθούμε καλό ταξίδι και καλή δύναμη στην οικογένεια του!»
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1tq2Zm1
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου