Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Δημήτρης Αλεξάνδρου: Η Ελένη Μενεγάκη είναι...

Δημήτρης Αλεξάνδρου: Η Ελένη Μενεγάκη είναι...
Στο περιοδικό "Down Town Κύπρου" μίλησε ο Δημήτρης Αλεξάνδρου και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη συνεργασία του με την Ελένη Μενεγάκη, την οποία θεωρεί την ιδανικότερη γυναίκα!

Αρχικά για την "ασφάλεια" που θεωρητικά νιώθει δίπλα στην Ελένη, τόνισε: "Είναι και καλό και κακό. Όταν είσαι στην κορυφή είναι δύσκολο μετά να τη διατηρήσεις. Αν είσαι στη μέση έχεις περιθώρια να ανέβεις. Η Ελένη είναι 25 χρόνια στην κορυφή. Κι αν κάποιοι νομίζουν ότι επαναπαύεται και χαλαρώνει, δεν το κάνει".

Οι περισσότεροι σημερινοί τριαντάρηδες έχουν υπάρξει κάποιο φεγγάρι ερωτευμένοι με τη Μενεγάκη. Εσύ;
Δεν γίνεται να μη θαυμάσεις μια γυναίκα που είναι και πολύ όμορφη και πολύ έξυπνη, που να έχει όλο το πακέτο.

Η Μενεγάκη είναι η ιδανική γυναίκα;
Φυσικά. Και από τη στιγμή που βλέπεις ότι είναι και ιδανική μάνα -μεγαλώνοντας τέσσερα παιδιά- γίνεται... ιδανικότερη!



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/2c60CCQ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου