Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΑΥΤΟ το τραγούδι θα πάει στη φετινή Eurovision!

ΑΥΤΟ το τραγούδι θα πάει στη φετινή Eurovision!
Με πολλή προσοχή και κάτω από άκρα μυστικότητα ετοιμάζεται το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας

στο φετινό διαγωνισμό τραγουδιού. Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενα κείμενα του Newsit η ΕΡΤ αποφάσισε να μην κάνει ελληνικό διαγωνισμό για να επιλεγεί το τραγούδι που θα διαγωνιστεί με τη σημαία της Ελλάδας αλλά να πάνε σε απευθείας ανάθεση.

Το θέμα της Eurovision στην ΕΡΤ χειρίζεται προσωπικά ο πρόεδρός της, Διονύσης Τσακνής, που έχει αναλάβει την προετοιμασία του με τις αδιαμφισβήτητες μουσικές γνώσεις του. Τι είναι όμως αυτό το τραγούδι, ποιοι το λένε, τι ύφος έχει και τι ευελπιστούν οι ΕΡΤικοί ότι θα γίνει στο διαγωνισμό της Eurovision; Σε αυτά τα ερωτήματα μου απάντησε... με προσοχή ο ίδιος ο Διονύσης Τσακνής που σε συνομιλία που είχαμε μου είπε πως το τραγούδι θα έχει έντονο το ethnic στοιχείο, αλλά λέγοντάς μου με νόημα ότι δεν θα ακούσουμε... κλαρίνα!

Αντίθετα ο ήχος του θα είναι βαλκανικός και πολύ χαρούμενος, δηλαδή δεν θα είναι ένα... μίζερο τραγούδι, αλλά θα έχει έντονο ελληνικό μουσικό «άρωμα». Όπως μου είπε σκοπός τους δεν είναι να πάμε στο διαγωνισμό με τραγούδι... ξενόφερτου ακούσματος, αλλά με το δικό μας στιλ και «ταυτότητα». Στις ερωτήσεις μου μάλιστα για το θέμα του τραγουδιού μου είπε ότι ακόμα και μέσα από τους στίχους θέλουν να περάσουν αισιόδοξα την εικόνα της πατρίδας μας, αλλά με αναφορές στο προσφυγικό κίνημα και την οικονομική κρίση. Στο σημείο αυτό όμως, ο πρόεδρος της ΕΡΤ μου τόνισε ξανά ότι δεν θα είναι ένα «λυπητερό» τραγούδι, αλλά πολύ χαρούμενο και αισιόδοξο με... ξεσηκωτικό ήχο.

Όσο για το ποιοι θα το ερμηνεύσουν παραμένει ακόμα... μυστήριο, αφού δεν πρόκειται για κάποιους «γνωστούς» καλλιτέχνες, αλλά για μουσικούς με ταλέντο και μάλιστα από όσα μου είπε για αυτούς ο έμπειρος συνθέτης με κάνουν να πιστεύω ότι θα είναι αντάξιοι των μουσικών απαιτήσεων. Το... κλου της συζήτησής μας πάντως ήταν όταν του ζήτησα να μου πει αν ισχύουν οι πληροφορίες μου για «ποντιακό στίχο» μέσα στο τραγούδι αλλά μου είπε με νόημα ότι δεν μπορεί ούτε να διαψεύσει, ούτε να επιβεβαιώσει...!

newsnow.gr



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1SASrvh
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου