Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΠΑΓΩΣΕ το Ηράκλειο: Αυτοκτόνησε πίνοντας φυτοφάρμακο!

ΠΑΓΩΣΕ το Ηράκλειο: Αυτοκτόνησε πίνοντας φυτοφάρμακο!
Ένας 55χρονος επιχειρηματίας από το Ηράκλειο Κρήτης

έβαλε τέλος στη ζωή του με τραγικό τρόπο Πληροφοριες αναφέρουν ότι ο 55χρονος πήγε σήμερα Τρίτη στο ανθοπωλείο του, που βρίσκεται σε κεντρικό δρόμο του Ηρακλείου αποφασισμένος, όπως όλα δείχνουν, να αυτοκτονήσει. Ο 55χρονος έγραψε ένα σημείωμα με...

το οποίο ζητά συγγνώμη από την οικογένεια και τα παιδιά του και στη συνέχεια, όπως αναφέρει το cretalive, κατάπιε φυτοφάρμακο.

Σημειώνεται, ότι η σορός του 55χρονου μεταφέρθηκε στο νοσοκομειο προκειμένου να διενεργηθεί νεκροψία - νεκροτομή.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/205uOM6
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου