Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΦΩΤΟ όλο τρυφερότητα από την Ελένη: «Το πρώτο τάισμα της μέρας!»

ΦΩΤΟ όλο τρυφερότητα από την Ελένη: «Το πρώτο τάισμα της μέρας!»
Μπορεί η Ελένη Μενεγάκη να επέστρεψε δυναμικά πρόσφατα στο Instagram, ωστόσο, δεν σταματά να δημοσιεύει φωτογραφίες από την καθημερινότητά της στον προσωπικό της λογριασμό στο Twitter.

Το πρωί της Τρίτης 2 Φεβρουαρίου, αφού τα τρία μεγαλύτερα παιδιά της οικογένειας έφυγαν για το σχολείο, η παρουσιάστρια έμεινε με την μικρή κόρης της, την Μαρίνα, αλλά και τα δύο πανέμορφα λευκά γατάκια που φροντίζει στην αυλή της. Η παρουσιάστρια τα φωτογράφισε και θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους το τρυφερό στιγμιότυπο. «Το πρώτο τάισμα της ημέρας», έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα που συνόδευε την εικόνα που την συγκίνησε.

Menegaki-gates

faysbook.gr



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1KTyCZI
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου