Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Άνοιξαν οι κάλπες στην Καταλονία για το άτυπο δημοψήφισμα ανεξαρτησίας

Άνοιξαν οι κάλπες στην Καταλονία για το άτυπο δημοψήφισμα ανεξαρτησίας
Άνοιξαν οι κάλπες στην Ισπανία για τις περιφερειακές εκλογές, οι οποίες λαμβάνουν τη μορφή ενός άτυπου δημοψηφίσματος για την ανεξαρτησία της Καταλονίας.

Ο βασικός συνασπισμός που υποστηρίζει την ανεξαρτησία της Καταλονίας, το "Μαζί για το Ναι" –που σχηματίσθηκε από το κόμμα CDC του επικεφαλής της καταλανικής κυβέρνησης Αρτούρ Μας, το ERC (αριστερά) και ενώσεις που υποστηρίζουν την ανεξαρτησία— θέλει να ξεκινήσει τη διαδικασία ανεξαρτητοποίησης της επαρχίας αν κερδίσει μαζί με τον ακροαριστερό σχηματισμό CUP, που επίσης τάσσεται υπέρ της ανεξαρτησίας, την απόλυτη πλειοψηφία στο περιφερειακό κοινοβούλιο, δηλαδή 68 από τις 135 έδρες.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1YI9YUV
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου