Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση της παλαιάς E.O. Κορίνθου - Πατρών

Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση της παλαιάς E.O. Κορίνθου - Πατρών
Τη σύμβαση για τις εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος τμημάτων της παλαιάς εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών υπέγραψε η Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Τα έργα θα εστιάσουν στα τμήματα της εθνικής οδού, όπου έχει προκληθεί ζημιά λόγω της διάβρωσης των ακτών του κορινθιακού κόλπου. Η σύμβαση, προϋπολογισμού 3,2 εκατ. ευρώ, είναι δωδεκάμηνης διάρκειας.

Ο περιφερειάρχης, Πέτρος Τατούλης, κατά την υπογραφή της, ανέφερε ότι «σε μια εποχή απόλυτης αδράνειας, ανασφάλειας και πρωτόγνωρων πολιτικών, οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών, η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνεχίζει να δουλεύει σκληρά υλοποιώντας τον σχεδιασμό της, γιατί συνεχίζει να πιστεύει ότι στηριζόμενοι στις δικές μας και μόνο δυνάμεις μπορούμε να τα καταφέρουμε».



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1N0TCmy
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου