Εγκρίθηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για την «Έκδοση διαταγής πληρωμής για αξιώσεις από διοικητική σύμβαση που έχει συναφθεί στο πλαίσιο εμπορικής συναλλαγής» από την Ολομέλεια της Βουλής.
«Ναι» επί της αρχής ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, Ποτάμι, ΑΝΕΛ και ΠΑΣΟΚ, ενώ «παρών» η ΧΑ και το ΚΚΕ.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου θα συνεχιστεί στην Ολομέλεια αύριο με την συζήτηση κατά άρθρο.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1Bpr4ZU
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου