Ο κ. Τζαβάρας κατήγγειλε ότι παρακολουθούν την συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής για την Διεκδίκηση των Γερμανικών Οφειλών δικηγόροι που έχουν έννομο συμφέρον να γνωρίζουν ποιες θα είναι οι αξιώσεις του ελληνικού Δημοσίου. Όπως ανέφερε ο βουλευτής θα εισπράξουν 10% - 20% από τις αποζημιώσεις που θα επιδικαστούν, αλλά ακόμα και από τα ποσά που θα ζητηθούν.
Ωστόσο οι δικηγόροι Σαράντος Θεοδωρόπουλος (πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Δικηγόρων για Γερμανικές Αποζημιώσεις) και Χριστίνα Σταμούλη, που ήταν οι δύο νομικοί που παρευρίσκονταν στη συνεδρίαση, διαβεβαίωσαν ότι οι ίδιοι δεν έχουν υπογράψει συμφωνητικά και τόνισαν ότι έχουν παραιτηθεί των αξιώσεών τους.
Πάντως επιφυλάχθηκαν να εξετάσουν τα στοιχεία του Βουλευτή της ΝΔ με τα συμφωνητικά για το ενδεχόμενο να έχουν συνάψει άλλοι δικηγόροι θυμάτων και συγγενών θυμάτων.
from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1FbfnXF
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου