Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Δυσαρεστημένοι οι φαρμακοποιοί της Αθήνας

Δυσαρεστημένοι οι φαρμακοποιοί της Αθήνας
Τη δυσαρέσκειά τους και την αγωνία τους για τη «συνέχιση των αδικιών και ζημιών που υπέστησαν από τις πολιτικές της προηγούμενης κυβέρνησης», εκφράζουν οι φαρμακοποιοί της Αθήνας.

Στη Γενική Συνέλευση που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την ώρα τέθηκαν τα καυτά θέματα που τους απασχολούν, που είναι οικονομικά και θεσμικά.

Νωρίτερα συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου, όπου και συζητήθηκε το θέμα της καθυστέρησης των πληρωμών του ΕΟΠΥΥ, (οφειλές από Φεβρουάριο 2015), με τους φαρμακοποιούς να δίνουν πίστωση χρόνου, καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες το επόμενο χρονικό διάστημα θα λάβουν μέρος των οφειλών.

Οι φαρμακοποιοί προγραμματίζουν ανοιχτές περιφερειακές συνδιασκέψεις και κορύφωση των διαδικασιών στην Γενική Συνέλευση του ΠΦΣ στις 13 Ιουνίου.



from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1FDCzRC
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου