Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Την επόμενη εβδομάδα ανοίγει η πόρτα στην πρύμνη του Norman Atlantic!

Την επόμενη εβδομάδα ανοίγει η πόρτα στην πρύμνη του Norman Atlantic!

Την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να ανοίξουν οι ιταλικές Αρχές, την πόρτα στην πρύμνη του Norman Atlantic, για να μπορέσουν να μεταφερθούν εκτός γκαράζ τα αυτοκίνητα και να συνεχισθεί η προσπάθεια…


Σύμφωνα με τα όσα διοχετεύουν μέχρι τώρα από την εισαγγελία του Μπάρι, εκ των δύο απανθρακωμένων πτωμάτων που βρέθηκαν στο πλοίο, το ένα φέρεται να ανήκει σε Έλληνα, οδηγό φορτηγού, ηλικίας εξήντα ετών.


Το δεύτερο, πιθανώς, ανήκει σε μετανάστη, που ταξίδευε σε γκαράζ και τα στοιχεία του οποίου δεν περιλαμβάνονταν στη λίστα επιβατών.


Δεν έχουν, ωστόσο, ακόμη γνωστοποιηθεί τα επίσημα αποτελέσματα των νεκροψιών.


Το πλοίο, στο μεταξύ, έχει μεταφερθεί από το Μπρίντιζι στο λιμάνι του Μπάρι.


Η Εισαγγελία της πόλης, με νέες πραγματογνωμοσύνες, ευελπιστεί ότι θα συλλέξει περαιτέρω στοιχεία για να μπορέσει να διαπιστωθεί πώς ξέσπασε και επεκτάθηκε η πυρκαγιά, τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης Δεκεμβρίου.







from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1AKreN2

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου